joi, 28 aprilie 2011

Comenius Week 2 May- 9 May 2011/ Ziua Comenius

Dear all we inform you that between 2nd and 9th May 2011 we intend to organise a Comenius day in our school. The purpose of the Comenius day is to show and discuss with our students, teachers, parents about all the project activities.
Va informam ca in data de 9 Mai 2011 in scoala noastra va avea loc Ziua Comenius, zi care isi propune evaluarea si diseminarea activitatilor de proiect desfasurate in cei 2 ani. Tema principala este prezantarea tuturor activitatilor, impresiile de dupa vizitele pregatitoare, sfaturi de la cei implicati in proiect pentru cei prezenti la intalnire, inmanarea diplomelor




Proiectul Comenius
-Sfaturi pentru tine,elevule,ce vrei sa te implici-

Deci...esti unul din elevii care doreste sa se implice intr-o activitate extracuriculara!Pai,in primul rand toti am fost in locul tau si stiu ca esti si entuziasmat de oportunitatile ce ti le poate oferi un astfel de proiect dar stiu si ca te temi...te temi ca nu o sa mai ai atat timp liber pe cat ti-ai dori,te temi ca vei incerca si ca nu vei fi destul de bun si ca poate vei dezamagi...pe tine,pe profesori,pe parinti,te temi ca activitatile pot fi prea grele si ca nu poti face fata...DAR eu as dori sa iti spun ceva:NU te mai gandi atat!!!Daca iti doresti sa participi,trebuie sa o faci!
Oportunitatile pe care ti le ofera un astfel de proiect sunt felurite si toate utile:inveti lucruri noi,vezi locuri noi,cunosti oameni de toate felurile de la care poti invata multe lucruri ,te dezvoti ca individ,iei contact cu noi moduri de gandire si viata din care poti asimila ce consideri tu a fi mai bun,si ca bonus iti mai faci si niste prieteni.
Ba chiar mai mult satisfactia ca faci ceva in plus si ca iti poti aduce contributia la construirea renumelui liceului te vor ajuta si te vor impulsiona si mai mult.
Eu,am trecut printr-o astfel de experienta si desi la inceput am privit lucrurile un pic reticent,pot spune acum,la sfarsit de calatorie,ca Proiectul Comenius mi-a schimbat viziunea despre astfel de activitati!Acum regret ca nu m-am implicat in mai multe activitati in acesti ani de liceu.
Acum iti recomand tie,elevule doritor,sa te implici in cat mai multe proiecte fiindca desi pare greu la inceput vei vedea ca nu ai sa regreti,ba mai mult iti va placea ce vei descoperi ca si participant...eu stiu sigur ca nu regret si daca ar trebui sa iau toata munca de la capat stiu sigur ca as face-o bucuros,fiindca este intr-adevar multa munca dar este si mai multa distractie!
Succes!

P.S.Cum ar spune prietenii nostri americani:”Don't be afraid to walk that extra mile!”
Radu Victor Catalin- elev clasa a 12 a




Comenius 2011
What we are,what we hope we will be-

Elev:Radu Victor-Catalin
Desi in primele momente in care am facut cunostinta cu ceilalti elevii au fost un pic mai “grele”,cand am inceput sa ne cunoastem,atmosfera a devenit una relaxata.
Am fost toti impartiti in patru echipe si am inceput treaba!
Am inceput prima parte a zilei II de proiect cu cateva activitatii de tip “Team Building”:
-Am cantat
-Am dansat
-Ne-am dat frau liber imaginatiei in incercarea de a scrie impreuna o compunere
A doua jumatate a zilei II a fost dedicata sustinerii proiectelor noastre,prilej cu ocazia caruia am vazut si cum lucreaza ceilalti elevi.Ziua a 3-a si ziua a 4-a au foste rezervate excursiilor.Am avut ocazia sa vedem numeroase peisaje minunate,am vizitat regiunile Sicilia,Calabria am mers la marea Ionica si marea Tireniana.Am avut ocazia sa cunoastem obiceiurile si bucataria locala.Desi am mers foarte mult cu autocarul,cu totii ne-am simtit foarte bine:am cantat,am jucat carti,am jucat mima.
Cea de-a 5-a zi a proiectului Comenius a fost dedicata vizitarii Romei.
Aici,pe langa vestigiile istorice-arhicunoscute-am avut sansa sa vizitam Vaticanul,acesta m-a impresionat atat prin dimensiune cat si prin sentimentul de serenitate ce ti-l ofera.
Datorita proiectului Comenius am avut ocazia sa cunosc oamenii minunati,sa vad locuri deosebite si sa invat lucruri noi.Am trait exeriente deosebite care nu le voi uita niciodata


.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu